שיפוץ גיר לרכב

שיפוץ גיר לרכב

לא בכל יום ייהרס לכם הגיר ברכב, אך כאשר זה קורה זה יכול להיות מצער מאוד. לא רק שהרכב שלכם יכול להיתקע ולספק לכם הוצאות גבוהות מאוד במפתיע, יכול להיות גם שהוא יסכן אתכם. זה הזמן להבין כיצד אפשר לשפץ את הגיר לרכב, למי צריך לפנות וכמה זה בכלל אמור לעלות.

מתי צריך לשפץ את גיר הרכב?

שיפוץ גיר לרכב חייב להתבצע כל כמה שנים כאשר הגיר באופן טבעי סובל מבלאי די חמור. יכול להיות שהבלאי יהיה מועט יותר לפי מצב הרכב והשמירה שלכם עליו, כאשר יש אנשים שמשקיעים יותר בתחזוקה ויש כאלו שפחות, וגם יכול להיות שהרכב באופן כללי חזק יותר עם גיר טוב יותר. בכל מקרה את הגיר תהיו חייבים לשפץ במהירות כאשר חשוב לזכור כי שיפוץ כזה יכול להיות דפ דחוף. יש מקרים בהם הגיר עושה רעשים חזקים ומוזרים מאוד או שהוא פשוט לא מצליח להשתלב, וזה המצב בו אתם חייבים לתקן את הבעיה מיד לפני שהיא תחמיר. איפה אפשר לתקן אותו?

אצל מי אפשר לשפץ את הגיר?

שיפוץ גיר לרכב אפשר לקבל רק אצל מוסך מוסמך. מוסכים מורשים יהיו המקומות הכי טובים לטפל בגיר וכך אתם יודעים שאתם לא מציבים אותו בשום סיכון. יש לא מעט אנשים שרוצים לחסוך במחיר ולכן הם מגיעים למוסכי מדרכה שבסופו של דבר יכולים להיות רעים מאוד לטווחה ארוך, כאשר הם אינם מספקים אחריות וגם החלפים שלהם כלל אינם מקוריים. אי אפשר לסמוך על מוסך כזה ולכן חשוב לחפש מוסכים מורשים שמומחים בשיפוץ גירים, מומלץ גם לפי סוג הרכב שלכם באופן ספציפי, וכך תוכלו לקבל את חווית התיקון הכי טובה שיש.

כיצד נבחר את המוסך הנכון?

כדי לבחור את המוסך הנכון אתם חייבים להתייחס למספר פרמטרים כאשר בין הפרמטרים הכי חשובים אפשר למנות את הניסיון והמקצועיות. איך תדעו שמדובר במוסך מנוסה? איך תדעו שהוא מקצועי? אפשר לזהות זאת בכמה דרכים כאשר קודם כל עליכם לבצע סקר שוק ולקבל כמה שיותר המלצות. ככל שיש יותר המלצות על המוסך כך אתם יכולים להיות בטוחים יותר בכל שאתם בוחרים נכון. כמו כן יש לשוחח עם המוסך ולשאול אותו כמה דברים, כמו למשל אפשרויות התיקון שלהם, המחיר המוערך וכן הלאה. מהשיחה הזו תקבלו את הרושם ותחליטו אם הוא טוב או רע.

כמה עולה שיפוץ גיר לרכב?

שיפוץ גיר לרכב יכול לעלות בין 400 שקלים בממוצע כאשר יש שוני גדול בין לתקן אותו לבין החלפתו. בסופו של דבר התיקון שלו יכול להסתיים במילוי נוזל הילוכים או תיקון קטן אחר ולעתים הוא יכול להיות במצב רע מאוד שלא מאפשר תיקון מה שיכול לעלות יותר מאלף שקלים. כמובן שאם תגיעו למקום אמין יספרו לכם את האמת ורק את האמת וזה חשוב מאוד בעיקר כאשר מדובר על הגיר, שרוב הנהגים הישראלים לא יודעים עליו שום דבר. כמובן שאם יש צורך בהחלפה אי אפשר להימנע מזה אך עדיין יש לכם אפשרויות שמהן תצטרכו לבחור.

מה עושים כאשר צריך להחליף?

כאשר יש צורך להחליף את הגיר, אתם צריכים לבחור בין גיר מחודש, משומש או חדש. גיר חדש לחלוטין יהיה כמובן הגיר הכי טוב אך הוא הרבה יותר יקר מהשניים האחרים. חשוב לבדוק שגיר כזה יהיה מקורי כי אם לא, יכול להיות שהוא יגלה בעיות בהמשך. כמו כן, יש אפשרות לבחור גיר מחודש כלומר משומש אך שחידשו אותו, שיהיה פחות באיכותו אך בכל זאת יהיה בחירה טובה, תלוי במצב הרכב ובהתאמה שלו לגיר.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *