טיפול עשרת אלפים לרכב רק במוסך מורשה

טיפול עשרת אלפים לרכב רק במוסך מורשה

טיפול של רכב במועדו, כפי שקובע ספר החברה המייצרת את הרכב, הוא אחד הדברים שחשוב ביותר להקפיד עליה כחלק מההקפדה על בטיחות הרכב ותקינותו. מוסכים מורשים המהווים מרכזי שירות וטיפול של רכבי מהדגמי שיבואנים שונים מתעסקים ומתמחים בהם, הם המקומות המועדפים לטיפול.

מוסך מורשה רק לפי יצרניות הרכב

מוסך מורשה אופל יטפל רק ברכבים 4X4, רכבים מסוג אופל ורכבים מסחריים. לעומתו מוסך מורשה סיאט יטפל רק ברכבים מסוג סיאט וכל הלאה. הסיבה היא לכך שמוסך מורשה משתמש בחלקים וחלפים מקוריים לפי סוג הרכב. כל רכב בנוי אחרת ולכל רכב ישנה מכאניקה שונה. אם ברשותך רכב מסוג מרסדס לא תוכל לטפל בו במוסכים מורשים אחרים, אלא במוסך שמתמחה בסוג רכב זה, להבדיל ממוסכים שאינם מורשים שמטפלים בכל סוגי הרכבים.

מוסך מורשה – הכל תחת קורת גג אחת

מוסך מורשה הוא המקום  שבו איגוד משאבי הידע והטכנולוגיה משרת נאמנה את הלקוחות. מחשבים המבצעים דיאגנוסטיקה מדויקת של מכלולי הרכב ומערכותיו, חשמל ומיזוג, פחחות וצבע ועוד, כל אלה, בנוסף לעדכוני תוכנות חיוניים המאפשרים תפעול מיטבי של הרכב מהווים ערובה לטיפול מקצועי יעיל ובטיחותי.

כאשר לקוחות מביאים את רכביהם לטיפול תקופתי, לאחר עשרת אלפים או חמישה עשר אלף קילומטרים, הטיפול מתבצע בדיוק על פי הוראות יצרנית הרכב. ככל שנדרשים חלפים משתמשים במוסך רק בחלפים מקוריים, בשמנים איכותיים, ובהקפדה על כל חוט ועל כל בורג. ככל שהלקוח מקפיד על טיפול במוסך מורשה מתקיים רישום מסודר ומעקב קפדני אחרי הטיפולים. מערכת המחשוב מעלה את כל הנתונים והלקוח מקבל אחריות על כל טיפול.

טיפול חובה במקום מוסמך ומורשה

על מנת לישון בראש שקט ובעיקר לנהוג בראש שקט, בידיעה כי הרכב מטופל ומתוחזק כמתחייב וכנדרש על ידי אנשי מקצוע הטובים ביותר, חשוב  להקפיד, אכן, על ביצוע טיפולים תקופתיים בפרט ותיקונים מזדמנים, ככל שיש צורך בהם, במקום אחד, שבו  מכירים היטב, לפני ולפנים, את הרכב מהסוג שבו מתמחים במרכז השירות של המוסך המורשה.

במוסך אקראי, שאינכם מכירים את בעליו ולא איש מעובדיו, אתם חשופים לסיכונים שונים, לנוכלות, לניצול, להתקנת חלפים זולים ולא בטיחותיים, בניפוח החשבונית על ידי הכללת דברים שלא היה בהם כל צורך או שלא נעשו כלל ועוד.

מוסך מורשה כבחירה מועדפת

לקוחות רבים יעדיפו טיפול במקום שאינו בהכרח הזול ביותר אבל עבורם הוא הבטוח והמוסמך ביותר. במוסך מורשה לא יעזו לסכן את המוניטין שלהם ולכן סביר ביותר להניח כי ההתנהלות מול הלקוח תהיה שקופה והוגנת, כי היחס יהיה אדיב, כי השירות יהיה מקצועי.

מחיר הוא ודאי שיקול חשוב אבל בנושא בטיחות הרכב הוא אינו השיקול המרכזי, ודאי לא המכריע. הואיל ואיש לא יכול לקחת הימור כשהוא מכניס את הרכב למוסך, הכנסתו לטיפול תחזוקה תקופתי למוסך מורשה הוא הדבר המתבקש והנכון לעשותו.

במוסך מורשה תקבלו תשובה על כל שאלה, לרבות עצות וטיפים לנהיגה מושכלת שתחסוך לכם שימוש בדלק מניעת שחיקה ובלאי בקצב מואץ של חלקים שונים ברכב. כדי ליהנות מהרכב לאורך זמן יש להקפיד על טיפול עשרת אלפים במועד הנקוב. לא מדובר בהוצאה

מיותרת אלא בהוצאה נדרשת והכרחית השווה ומצדיקה תשלום כל שקל ממנה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *