עומדים לקנות מאזדה 3 יד 2? תבדקו אותו אך ורק במוסך מקצועי

כשאנחנו קונים רכב חדש, רכב "מהניילונים" כפי שנהוג לומר, אז אנחנו לא צריכים לקחת אותו לבדיקה מקדימה, ברור לנו שהרכב מגיע תקין, ברור לנו שהוא מגיע עם אפס קילומטרז' ולכן הוא לא עבר תאונות וטיפולים, אז אין צורך לשלוח אותו לבדיקה לפני קנייה.

כשאנחנו קונים רכב משומש, בין אם מדובר מרכב שאנחנו קונים מחברת ליסינג, חברת השכרת רכב, מגרש מכוניות ובוודאי מאדם פרטי, לפני שאנחנו משלמים וסוגרים את העסקה, אנחנו חייבים לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה אצל מוסך מקצועי ומנוסה. מבחינתנו זו תעודת הבטיחות שהרכב אכן תקין, שכל מה שנאמר לנו עליו במהלך תהליך המכירה הוא נכון ושאנחנו לא משלמים עליו לחינם.

כך למשל, אם אנחנו מחליטים לקנות מאזדה 3 יד 2, רכב שנחשב מאוד איכותי, מאוד אמין, רכב משפחה קלאסי, עדיין אנחנו צריכים לקחת אותו לבדיקה לפני קנייה במוסך מקצועי. שם יבדקו אותו מהיבטים שונים, בין אם זה מהיבטים מכניים, בין אם זה מבחינת תפקודי רכב ובין אם זה בכל מה שקשור לפחחות, צבע ואלמנטים חיצוניים אחרים.

במהלך בדיקות אלה, יוכלו אנשי הצוות לגלות האם רכב מזדה 2 יד 2 שאנחנו מתכוונים לקנות, עבר תאונות, האם הוא עבר תיקונים וטיפולים שלא דווחו לנו עליהם, האם הוחלפו בו חלקים, האם הרכב שמיש וניתן לעלות איתו על הכביש ללא דאגה. כמו כן, הם יוכלו לראות האם יש התאמה בין הנתונים השונים, אלה שכתובים בספר הטיפולים או נתונים אחרים שנמצאים בידינו והוצגו לנו, לבין אלה שקיימים ברכב, בפועל.

כיצד בוחרים את המקום הנכון עבורנו

בשביל לבחור את המוסך בו אנחנו רוצים לבדוק את הרכב שלנו, אנחנו צריכים לעשות כמה דברים.

ראשית, אנחנו צריכים לבחור מוסך אובייקטיבי. כלומר, אסור לנו לקחת את הרכב למוסך שקשור כך או אחרת לצד השני. זה עניין בסיסי. אם אנחנו ניקח את הרכב למוסך שקשור לאדם שמוכר לנו את הרכב, קיים סיכוי שלא נקבל שירות אמין ויכול להיות שלא נשמע את האמת על הרכב שלנו. לכן חשוב שאנחנו נלך אל מוסך אובייקטיבי לגמרי.

שנית, רצוי לבחור מוסך שמתמחה כמובן בטיפול בסוג הרכב שאנחנו מביאים לבדיקה, למרות שעל פניו זה לא הכרחי, בהנחה ומדובר במוסך שמטפל בכל סוגי הרכבים ויש לו ניסיון רב בתחום.

שלישית, רצוי לבדוק אילו טיפולים ובדיקות מבצע המוסך, האם יש לו את כל האמצעים הנדרשים לבצע עבורנו את הבדיקות ההכרחיות, צריך לומר, אם אנחנו רוצים להמשיך ולהיות מטופלים במוסך הנ"ל, אז רצוי שאנחנו נבדוק מה הוא מציע לנו מבחינת אופי וסוג הטיפולים, כך אנחנו נוכל להחליט אם אנחנו רוצים להיות לקוחות שלו אחרי שנקנה את הרכב.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *