טיפול ברכב במוסך – מה חשוב לדעת?

הרכב שלנו דורש טיפול תקופתי בדומה לביקורת שנתית אצל רופא השיניים. מעבר לתקלות  השונות המהלך השימוש השגרתי היום יומי ברכב, יש צורך בדיקה שגרתית פעם בשנה על מנת לבדוק שהרכב שלנו תקין ואין איזה שהיא בעיה, במיוחד אם אנו משתמשים בתדירות גבוהה ביום יום. באמצעות בדיקה במוסך מורשה תוכלו לוודא שהרכב תקין לא מבחינת בדיקת שמן מנוע ומסנן שמן אלא גם מבחינת חלקים אחרים כמו צמיגים, הגה ועוד.

מה כולל טיפול שגרתי ברכב?

טיפול שגרתי ברכב המתבצע במוסך כולל טיפול שמן מנוע ומסנן שמן. בנוסף לכך, בעת הטיפול ברכב בודקים את חלקי הרכב השונים על מנת לוודא שאין בהם תקלה כלשהי שמצריכה את החלפתם. חלקי הרכב כוללים: בלמים, צמיגים, הגה, מתלים, רצועות, גומיות, מצטבר, אגזוז, מערכות קירור, מערכות תאורה ועוד. לאחר שכל אחד מהחלקים השונים נבדק ע"י מוסכניק מקצועי ומנוסה, בעל הרכב מעודכן לגבי הבדיקה וממצאיה, במידה ויש צורך בהחלפת חלק מסוים בעקבות תוצאות הבדיקה המוסכניק מודיע ללקוח בטרם החלפת הרכיב.

למה כדאי לכם מוסך מורשה ולא רגיל?

מוסכים מורשים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, מדובר על מוסכים מקצועיים המתמחים בסוגי רכבים שונים, כך שאם יש לכם רכב מסוג יונדאי, תוכלו לתקן אותו במוסך יונדאי מורשה ולקבל טיפול מקצועי בהתאם לסוג הרכב שלכם ממיטב אנשי המקצוע המקצועיים והמנוסים בתחום רכבי היונדאי. במוסכים המורשים תוכלו למצוא אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים אשר עברו הכשרה על סוגי כלי רכב שונים. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מציוד בדיקה מתקדם, שירות מהיר ואישי וחלקי חילוף מקוריים אשר מתאימים לרכב שלכם.

יתרונות מוסך מורשה?

מוסכים מורשים הם מוסכים מקצועיים יותר בהשוואה למוסכים רגילים. הם מתמקדים במגוון מצומצם של דגמים ועל כן הטיפול בדגמים אלה היא גבוהה ביותר. אנשי המקצוע מקבלים הכשרה מקצועית בהתאם לסוג הרכב וזמינותם היא גבוהה ביותר. בנוסף לכך, במוסכים אלו תמצאו מלאי גדול של חלקי חילוף עבור הדגמים השונים ובהתאם לכך שירות מהיר. במוסך זה תמצאו ציוד דיאגנוסטי המאפשר לזהות תקלות אלקטרוניות שונות, תקופת אחריות על חלקי חילוף מקוריים לתקופה ארוכה של בין שנה לשנתיים, כלים מתאימים לפתיחת ברגים, שמנים איכותיים ופינות המתנה נעימות להעברת הזמן.

בדיקת רכב עושים במוסך המורשה של ד"ר מוטור

המוסך המורשה של ד"ר מוטור תמצאו מחשבי דיאגנוסטיקה לכל סוגי הרכב, צוות מקצועי ומנוסה עם ניסיון עשיר במגוון בעיות הרכב וכן עדכוני תוכנה לתפעול אופטימלי של הרכב, תיקונים הכרחיים ועוד. בנוסף לכך, תוכלו לינות מטיפולים תקופתיים ברמה הגבוהה ביותר, תיקונים מכל הסוגים, שירות חלפים, חלפים חדשים ומשומשים, חשמלאות רכב, שירות הכנה ולקיחה למבחן טקסט וכמובן חדר המתנה  ממוזג עם עמדת קפה ופינוקים שונים.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *